مجله پزشکی ماهان مدیکال

مجله پزشکی ماهان مدیکال مرجعی جهت مطالعه مقالات علمی در حوزه پزشکی و سلامت

مجله پزشکی ماهان مدیکال

مجله پزشکی ماهان مدیکال مرجعی جهت مطالعه مقالات علمی در حوزه پزشکی و سلامت

طبقه بندی موضوعی

یافته های اولیه در مجله Medical Medical Open انگلیس منتشر شده است.

"مانند بسیاری از همکاران ما ، هنگامی که در مورد کمبود تجهیزات حفاظت شخصی شنیدیم ، می خواستیم کمک کنیم. ما فکر کردیم که رویکردی که می تواند مفید باشد ، ایجاد یک سیستم ماسک است که می تواند به راحتی از طریق روش های مختلف عقیم شود و دوباره مورد استفاده قرار گیرد ، "جیووانی تراورسو ، MB ، BChir ، PhD ، نویسنده متناظر ، گفت: متخصص گوارش و مهندسی پزشکی در بخش گوارش در بریگام و گروه مهندسی مکانیک در MIT.

تراورسو و همکارانش ، از جمله نویسندگان همکار جیمز بیرن ، دکترای دکترا ، و آدام ونت ورث ، کارشناسی ارشد ، در پروژه خود با مرکز نوآوری COVID ماساچوست جنرال بریگام همکاری نزدیک داشتند. نویسندگان لاستیک سیلیکون مایع DOW Corning QP1-250 (LSR) را برای مواد ماسک خود انتخاب کردند. لاستیک سیلیکون می تواند حرارت تا 572 درجه فارنهایت را تحمل کند و در طیف گسترده ای از محصولات از جمله ورق های پخت سیلیکون ، لباس زیر ، ایمپلنت های پزشکی و دستگاه های پزشکی مانند ماسک های تنفسی که برای رساندن بیهوشی استفاده می شود ، استفاده می شود. تیم تحقیقاتی ماسک ها را با استفاده از قالب تزریقی ایجاد کردند - یک روش ساخت متداول که در آن یک ماده مایع به داخل حفره قالب خورده و به آن شکل می دهد. نوارهای الاستیک ماسک را در جای خود محکم می کنند و دو فیلتر قابل تعویض باعث جلوگیری از ذرات جامد می شوند.

بیرن ، یکی از ساکنان بخش رادیولوژی انکولوژی در بریگهام و یکی از اعضای فوق دکترا در دانشگاه آزمایشگاه تراورسو

این تیم روش های مختلف استریلیزاسیون را روی ماسک ها از جمله اتوکلاو ، خیساندن در محلول سفید کننده و خیساندن در ایزوپروپانول آزمایش کردند. در حالی که 10 چرخه اتوکلاو ماسک ها را کمی سفت تر کرده است ، اما تفاوت زیادی در ماسک های عقیم شده در مقایسه با ماسک های قبل از عقیم سازی وجود ندارد.

وی گفت: "ما می خواستیم ماسکی ایجاد کنیم که به راحتی به راحتی عقیم شود و مجدداً مورد استفاده قرار گیرد. این مسئله نه تنها به دلیل اختلال در زنجیره تامین مهم است ، بلکه ماسک های یکبار مصرف ، دستکش و سایر مواد PPE نیز می توانند مقدار زیادی زباله ایجاد کنند." ونت ورث ، مهندس تحقیق در آزمایشگاه تراورسو.

با استفاده از مدل سازی سه بعدی ، تیم ارزیابی کرد که چگونه ممکن است ماسک بر روی افراد مختلف قرار گیرد و چه مقدار نیروی لازم برای ایمن ماسک در طیف وسیعی از شکل و اندازه صورت مورد نیاز است. علاوه بر این ، تیم در یک مطالعه آزمایش تناسب اندام ، کارمندان مراقبت های بهداشتی را از Brigham استخدام کردند. از بین 20 شرکت کننده ای که تست برازش را انجام دادند ، 100 درصد این روند را با موفقیت انجام دادند. هنگامی که از ترجیحات خود س askedال شد ، شرکت کنندگان پاسخ دادند:

60 درصد مایل به استفاده از سیستم iMASC به جای ماسک جراحی هستند در حالی که 20 درصد هیچ ترجیحی ندارند.
25 درصد سیستم iMASC را به جای ماسک N95 ترجیح می دهند در حالی که 60 درصد هیچ ترجیحی نشان نمی دهند.
نویسندگان اذعان می کنند که مطالعه اثبات مفهوم آنها محدودیت های مختلفی دارد. آزمایش متناسب و نظرسنجی فقط در بین تعداد کمی از افراد در یک موسسه انجام شده است. اصلاحات در سیستم فیلتر و تسمه های الاستیک احتمالاً مناسب و مقاوم بودن ماسک را بهبود می بخشد. و تولید در مقیاس بزرگ به کنترل کیفیت بیشتر اجزای فیلتر نیاز دارد.

بر اساس مطالعه اولیه آنها ، تیم بیشتر iMASC را اصلاح کرده است و نویسندگان اخیراً یک آزمایش چند نهادی از سیستم جدید را به پایان رسانده اند. آنها برای آزمایش سیستم به کار با شرکای مختلف از سرتاسر Mass General Brigham ادامه می دهند و در حال بررسی راهکارهایی برای حمایت از مقیاس بندی و استقرار iMASC هستند.

این کار تا حدی توسط بنیاد سرطان پروستات پشتیبانی شد. جایزه محقق جوان بنیاد سرطان پروستات از بیرن حمایت شد. تراورسو تا حدی توسط گروه مهندسی مکانیک ، MIT و بیمارستان بریگام و زنان پشتیبانی شد. همیار نویسندگان توسط NIHK23DA044874 و کمک هزینه های تحقیقاتی محققین از شرکت جوهر الکترونیکی ، علوم گیلاد ، فیلیپس بیوسنسینگ و بنیاد روانشناختی هانس و ماویس لوپاتر پشتیبانی شدند. حمایت از مواد و تجهیزات از طریق بودجه اختیاری به تراورسو از بیمارستان بریگام و زنان و بخش مهندس مکانیک ، MIT بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۱۱
ماهان مدیکال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی